امروزه با توجه به تغییر هنجارها و الگوهای خرید، طراحی سایت فروشگاهی یکی از اساسی ترین نیاز های فروشندگان و واحد های تولیدی است. گسترش کسب و کار از طریق اینترنت و همگام شدن با دانش روز، نوعی برندینگ است و حالا که نیمی از جمعیت جوان کشور، زمان خود را در اینترنت سپری می کنند، این مسئله بیشتر از پیش اهمیت می یابد.آنها همواره به دنبال ارزانترین، جدیدترین و زیباترین و البته به صرفه ترین محصول هستند و پیش از خرید به دنبال خواسته خود در اینترنت جستجو می کنند. شرکتی که مسئولیت طراحی وب سایت فروشگاهی را بر عهده می گیرد، به اندازه همان محصولات مهم است و در صورتی که سایت شما طراحی خوبی نداشته باشد، احتمال از دست دادن مشتریان و شکست در کسب و کار بسیار بالاست. 

چرا وب سایت فروشگاهی برای شرکت ها لازم است؟

بسیاری از شرکت ها فکر می کنند، داشتن وب سایت شرکتی به تنهایی کافی است و اگر وب سایت فروشگاهی هم نداشته باشند، مشکلی به وجود نخواهد آمد. این مسئله کاملا درست است، اما این مسئله در شرایطی امکان پذیر است که سایت شرکتی مانند یک پرتال سازمانی طراحی شود. در چنین شرایطی سایت بسیار سنگین خواهد شد و ناوبری آن از حالت ساده به حالت پیچیده تغییر خواهد کرد، که نیازمند طراحی باکس های جستجوی متعدد و کاهش بازخورد سایت می شود. مجزا کردن سایت فروشگاهی از سایت شرکتی، مزیتی است که دست شرکت ها را باز می کند و مسیر را برای آنها هموار می کند.برای دیدن نمونه سایت فروشگاهی میتوانید از این قسمت از سایت گروه فناوران ایما دیدن کنید.

طراحی فروشگاهی اینترنتیمزایای فروشگاه آنلاین چیست؟

طراحی فروشگاه اینترنتی بستری است که بسیاری از شرکت ها و فروشندگان در آن با استفاده از استراتژی های دیجیتال مارکتینگ به فروش و معرفی خدمات خود می پردازند. در صورتی که شما برندینگ خوبی داشته باشید، با استفاده از وب سایت فروشگاهی می توانید یک منبع کسب درآمد دیگر برای خود ایجاد کنید. یک روز عادی را تصور کنید، فرض کنید هزاران نفر وارد فروشگاه شما می شوند و پس از دیدن قیمت ها باز می گردند، در حالت واقعی چنین مسئله ای روحیه شما را تخریب می کند و زمان زیادی از شما به خاطر پاسخگویی به این مشتریان می گیرد. وب سایت فروشگاهی می تواند این زمان را برای شما نگه دارد و هم زمان به بیش از ده هزار نفر پاسخ بدهد.و مساله‌ای که باید به آن توجه شود این است که نباید راه‌اندازی و مدیریت یک شغل را محدود به دنیای فیزیکی نمود. 

استراتژی های افزایش فروش در  وب سایت فروشگاهی

و یکی از نکات بسیار مثبت و حائز اهمیتی که در نمونه وب سایت فروشگاهی وجود دارد و به راحتی میتوان از آن برای پیشبرد اهداف مارکتینگ و برندینگ استفاده کرد، قابلیت تعیین استراتژی های خاص و مرحله ایی برای سیستم فروش محصولات و ارائه خدمات به مشتریان است.ابزار و قابلیت هایی که شاید در کسب و کار های سنتی به ندرت بتوان نمونه هایی مثل آن را یافت. 

تاثیر شرکت طراح بر جایگاه وب سایت فروشگاهی

در قسمت قبلی گفتیم، شرکت طراحی فروشگاه اینترنتی به اندازه محصولات یک سایت مهم است و می تواند سبب موفقیت یا شکست یک سایت فروشگاهی بشود. Back-End و Front-End دو فاز مهم برای طراحی سایت هستند، که عدم توجه به هریک می تواند مدیران سایت ها را دچار مشکل کند. وب سایت شرکتی که برندینگ دارد اما طراحی گرافیکی خوبی ندارد، جایگاهی در بازار نخواهد داشت. خیلی از سایت ها با فریب موتور های گوگل و سئو کلاه سیاه وارد رقابت با سایت های بزرگ و وارد به صفحات اول مرورگر ها می شوند، که به تدریج به شکست و بلوکه شدن می رسند.

نمونه سایت فروشگاهیطراحی فروشگاه اینترنتی در گروه فناوران ایما

گروه فناوران ایما به عنوان یکی از پیشگامان طراحی سایت فروشگاهی با بهره گیری از دانش یک تیم استراتژیست ویک  تیم طراحی سایت در تهران انواع سایت فروشگاهی ، سایت شرکتی ، سایت سازمانی را طراحی می کند. این شرکت برای کاربران خود امکاناتی چون هاستینگ و دامین رایگان را نیز ارائه می دهد علاوه بر این در زمینه مفهوم سئو و بهینه سازی سایت و تیم پشتیبانی سایت گروه فناوران ایما همواره آماده پاسخگوئی و مشاوره به مشتریان عزیز است. بکاپ گیری 24 ساعته از محتوای سایت و به روز رسانی خودکار سایت از دیگر خدمات،گروه فناوران ایما است.شما نیز میتوانید برای  برای آشنایی بیشتر با این مجموعه و دریافت اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید، به قسمت نمونه کار طراحی وب سایت گروه فناوران ایما مراجعه کنید. 

امکانات وب سایت فروشگاهی در فناوران ایما

  1. سئو و بهینه سازی سایت
  2. به روز رسانی خودکار
  3. طراحی سایت و اپلیکیشن به صورت شخصی
  4. ارائه هاست و دامین رایگان
  5. خدمات پشتیبانی 24 ساعته
  6. طراحی UI و UX
  7. طراحی گرافیکی قدرتمند
  8. ایجاد رابط کاربری عالی برای اپلیکیشن ها
  9. ایجاد ناوبری آسان برای سایت ها
  10. ارائه باکس های جستجو
  11. مدیریت و ارتقا تمام صفحات سایتوب سایت فروشگاهی