عناصر زیادی در ساخت و طراحی یک وب سایت با کیفیت بالا نقش دارند. یک وب سایت به یک بستر امن و با ساختاری بنیادی نیاز دارد تا بستری مناسب برای رشد و توسعه بلند مدت فراهم کند. 

و بدیهی است که برای داشتن چنین وب سایتی به توسعه دهندگان ماهر نیاز داریم ، و البته لازم به ذکر است که پلتفرم ها و نرم افزار های آماده ائی نیز وجود دارند که میتوان از آنها استفاده کرد منتهی در ساختار های این گونه نرم افزارها، از الگوهای عمومی استفاده شده و ویژگی ها یا کارکرد های لازم را ندارند، و مطابق با نیازها و اهداف تجاری شما نباشد و پاسخگوی رفع نیاز های بیزینس و کسب و کار شما نباشد . معمولا این گونه از نرم افزار ها “یک اندازه متناسب با همه” یک گزینه برای بودجه کم است. ممکن است هدف صاحب وب سایت کوتاه مدت برآورده شود اما ممکن است برای طولانی مدت مناسب نباشد و به همین دلیل ارزش پول یا بازده کافی برای سرمایه گذاری را طولانی تر نشان میدهد.

از یک سو مقاومت در برابر وسوسه معامله بسیار سخت است ، به خصوص در دنیای رقابتی طراحی و توسعه وب و در این میان بسیاری از مدیران حاضر به پرداخت هزینه مناسب برای طراحی وب سایت مورد نظرشان نیستند، اما وب سایت های ارزان قیمت ممکن است بیشتر از آنچه فکر می کنید برای شما هزینه بردار باشند.در این مقاله میخواهیم به تمام معایب و خطرات خرید وب سایت ارزان قیمت اشاره کنیم ، با همراه باشید.

اگرچه وب سایت ها و قالب های ارزان قیمت می توانند به سرعت راه اندازی شوند ، اما بدلیل عملکرد ضعیف و کارائی ضعیفی که دارند ممکن است به کسب و کار شما لطمه شدیدی بزند و شما را از فعالیت در حوزه دیجیتال و اینترنت برای همیشه دلسرد کند. 

ما در این مقاله برخی از عوارض مربوط به طراحی وب سایت با قیمت پائین را بیان کرده ام.

رتبه های پایین

مهمترین عامل تا کنون با بازاریابی آنلاین ، توانایی وب سایت برای رتبه بالا و یافتن آنلاین و در نتیجه جذب مشتریان جدید به تجارت شما است. اگر از نظر موتورهای جستجو رتبه بالایی ندارید ، بعید است که هرگز توسط مشتریان بالقوه آنلاین پیدا شوید. الگوهای وب سایت ارزان فاقد اصول اساسی سئو هستند ، در ساختار این گونه وب سایت ها معمولا توجه کمی به الگوریتم های موتورهای جستجو و تمام الزامات اساسی آنچه ما “طراحی وب سایت دوستانه موتور جستجو” می گوییم ، شده است. سایتهایی که به استاندارد ها پایبند نیستند، هرگز در صفحه اول Google ظاهر نمی شوند و مشتریان شما را به آغوش رقبا هدایت می کنند.

کند و ناامن

یک وب سایت قالب واحد ساخته شده است که دارای انواع مختلفی از مشاغل مختلف در ذهن است ، بنابراین از نظر ویژگی هایی مانند: تجارت الکترونیک ، انجمن ها ، وبلاگ ها و مناطق عضو – که اکثر آنها هرگز نیازی به استفاده از آنها نخواهید داشت. به راحتی می توان جذابیت را از نظر چهره دید ، اما این به نظر می رسد ارزش بسیار خوبی دارد

روند نزولی بزرگی وجود دارد ، تمام این کد همچنان در پشت صحنه بارگذاری می شود. سایتهای قالب دارای 100 نوع قلم و گزینه یک ظاهر طراحی شده هستند ، شما هرگز همه آنها را یکباره نمی خواهید ، اما یک فقیر ایجاد شده هنوز آنها را در پشت صحنه بارگیری می کند. در نتیجه ، وب سایت جدید شما به شدت دردناک ، دوستانه برای کاربران تلفن همراه نخواهد بود و مطمئناً مورد علاقه موتورهای جستجو نخواهد بود.

یکی از پرکاربردترین قالب های خارج از کشور در بیش از 430000 وب سایت مختلف نصب شده است. نه تنها همه این سایتها یکسان به نظر می رسند بلکه هکرها در این وب سایتها طعمه می زنند زیرا می توانند یک هدف آسان باشند. هکرها به دنبال آسیب پذیری های امنیتی در تعداد زیادی از کدهای موجود در پشت آنها هستند ، پس از همه آنها می توانند این الگو را بارگیری کرده و کد مانند نقشه را در صندوق امانات بانک بخوانند و یاد بگیرند که هشدارها برای غیرفعال کردن چیست. پس از کشف آسیب پذیری ، هکر تلاش خواهد کرد تا بدافزارها را مستقر کند و در نهایت با استفاده از آن الگوی ، همه سایت ها را آلوده می کند. در نتیجه ، توسعه دهندگان مضمون دائماً در حال نوشتن تکه های امنیتی و بازنویسی کد موجود هستند که باید روی سرور خود نصب کنید – که معمولاً هر هفته است.

طراحی ضعیف

استفاده از یک الگوی ثابت معمولاً تنها گزینه ای است که یک شرکت طراحی وب سایت ارزان قیمت ارائه می دهد ، وقتی صحبت از مارکت شما به درستی منتقل می شود تنبل است – نام تجاری بد با یک حضور ضعیف در صنعت برابر است. شرکت شما ممکن است به دنبال عمومی ، بدون شخصی سازی در وب سایت شما و یک بیانیه مأموریت مبهم باشد.

وب سایت های ارزان قیمت ضعیف طراحی شده اند ، به این معنی که احتمال این وجود دارد که عملکرد بسیار ضعیفی نیز داشته باشد و نتواند بازدید کننده های ارزشمند را به سمت هدایت یا پرداخت مشتری تبدیل کند. با داشتن صفحات کمتر تعاملی برای مشتریان و عدم پاسخگو بودن و کند بودن در دستگاه های تلفن همراه ، وب سایت شما در بین سایر شرکت های رقیب در اینترنت گم می شود که با هوشمندانه در بازاریابی دیجیتال خود سرمایه گذاری کرده اند.

و با توجه به مفهوم تجربه رابط کاربری User Exprience که بسیار پر اهمیت است و در دنیای طراحی بسیار جدی دنبال می شود اینگونه سایت ها از تجربه کاربری یا همان ux ضعیفی بهره میبرند ، بنابراین جائی در دنیای رقابت ندارند.

فکر نکنید تغییرات و به روزرسانی وب سایت شما عملی ساده است. عدم انعطاف پذیری قالب ها و نبود مهارت برنامه نویسان ، به معنای تغییرات دشوار است و در نهایت شما به قیمت تصویر شرکت ها و تلاش های بازاریابی سازش می کنید

اگر با تجربه کاربری آشنائی ندارید این مقاله راهکارهای UX برای جذب مشتری  بخوانید.

میزبانی کم هزینه و بودجه

و برای خدمات میزبانی و هاستینگ وب سایت بسیار چیزهای بیشتری وجود دارد. شما مطمئن باشید که ارائه دهنده هاست خود از پشتیبان گیری منظم استفاده می کند و یک تیم پشتیبانی سایت دارد که می تواند در صورت نیاز به کمک به ایجاد تغییر در وب سایت شما کمک کند زیرا این امر می تواند کاملاً فنی باشد. شما همچنین به سروری با آدرس IP مستقر در کشوری که فعالیت می کنید ، نیاز دارید. سرمایه گذاری در این سرویس همیشه به معنای گران بودن آن نیست ، فقط باید اطمینان حاصل کنید که به درستی از این پروسه آگاه هستید و اطلاع دارید.

ما در گروه فناوارن ایما بر این باوریم که خدمات و پشتیبانی مشتری با طراحی وب سایت زیبا به هم می پیوندند. ما اهمیت سئو سایت و بهینه سازی را  کاملاً درک می کنیم و نگهداری و کلیه خدمات مربوط به پشتیبانی سایت ما بصورت کارآمد و رایگان است. و ما سرمایه ، و امنیت اطلاعات وب سایت شما را تضمین میکنیم.

ما به سادگی وب سایت ارزان قیمت ارائه نمی دهیم. با این حال تیم ما از طراحان داخلی و توسعه دهندگان وب سایت های خوبی را برای همه بازه های بودجه ارائه می دهد. اگر می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد خدمات وب سایت ارزان قیمت و نحوه انجام کارها به روش صحیح بدانید ، برای ما ایمیل بفرستید و یا با کارشناسان ما ارتباط برقرار کنید.