چرا هر کسب و کار کوچکی به سئو نیاز دارد؟

برخی از افراد ممکن است این باور را داشته باشند که سئو سایت و بهینه سازی موتور جستجو یا همان سئو (SEO) فقط برای شرکت های بزرگ ضروری است اما این موضوع برای کسب و کارهای کوچک هم امری حیاتی می باشد.

شما هرگز نباید از تبلیغات سئو خود غافل شوید چرا که این امر می تواند مزایای بلند مدتی را به دنبال داشته باشد.

در اینجا برخی از دلایل ضروری بودن سئو برای مشاغل کوچک آورده شده است:

سئو  موقعیت شما را بالا می برد

اگر شما برای یک تبلیغات خوب مدیریت شده سئو وقت بگذارید ترافیک ارگانیک به وب سایت شما هدایت می شود. داشتن یک وب سایت بهینه شده یکی از بهترین استراتژی های بازاریابی است که می توانید از آن استفاده کنید زیرا این امر باعث می شود شما مشتریان بیشتری داشته باشید.

اگر رتبه موتور جستجوی شما بالاتر باشد، مشتری ها بهتر می توانند کسب و کار شما را پیدا کنند.

آگاهی و تشخیص برند را ایجاد کنید

شما با داشتن مشتریان بالقوه بیشتر ، آگاهی از برند در مورد شغل خود را ایجاد می کنید که برای کسب و کارهای کوچک امری ایده آل است. اگر شما در صفحه اول گوگل ظاهر شوید، مشتریان بالقوه بیشتر به برند شما اعتماد خواهند کرد.

دیده شدن روشی عالی برای پیدا کردن برند شما برای محصولات و خدمات خاص شماست.

سئو مشتریان را به تبدیل ترغیب می کند

شما نه تنها بازدید کنندگان بیشتری را به وب سایت خود هدایت خواهید کرد، بلکه آنها به طور خاصی به دنبال خدمات شما خواهند بود. این بدان معنی است که شانس بیشتری برای افزایش نرخ تبدیل شما وجود خواهد داشت.

بهینه سازی وب سایت برای کلمات کلیدی که روی محصولات شما متمرکز هستند ترافیک هدفمند را ایجاد می کند. هنگامی که یک کاربر کلیک می کند، تمام آنچه که شما نیاز دارید یک وب سایت مبتنی بر تجربه کاربر است تا آنها را برای تبدیل ترغیب کند. سازندگان وب سایت قالب به طور کلی در این زمینه بهترین نیستند ، بنابراین ما همیشه طراحی وب سایت موقت را توصیه می کنیم.

به ایجاد یک وب سایت کاربر پسند کمک کنید

سئو و تجربه مشتری تا حدی دست به دست هم می دهند.

موتور های جستجو به دنبال  وب سایت های ساختاری سریع، با کیفیت  و با محتوای مناسب هستند. اگر چه که ساختار هم محتوا و هم کد واقعی یک وب سایت را در بر می گیرد.

اولا اطمینان حاصل کنید که همیشه ساختار عنوان خود را که باید در فرم پوشه ظاهر شود را در نظر می گیرید(تصویر زیرا را ببینید). این موضوع به موتورهای جستجو مانند گوگل این امکان را می دهد که مرتبط بودن هر بخش از محتوا را درک کند . محتوای ضعیف زیرپاراگرافهای زیادی را ایجاد می کند که ممکن است با رباتها مرتبط نباشند.

<h1> تیتر اصلی صفحه <h1/>

<h2> تیتر داخلی اول <h2/>

<h3>  زیر مجموعه تیتر داخلی اول <h3>

<h2> تیتر داخلی دوم <h2/>

<h3>  زیر مجموعه تیتر داخلی دوم <h3>

<h3>  زیر مجموعه تیتر داخلی دوم <h3>

<h4>  زیر مجموعه  زیر مجموعه تیتر داخلی دوم <h4>

ثانیا هنگام بهینه سازی وب سایت خود، از عملکرد آن در بین همه دستگاهها اطمینان حاصل کنید تا بهترین تجربه ممکن را به مشتریان ارائه دهید.

اساسا اگر بازدیدکنندگان شما خوشحال باشند موتورهای جستجو هم چنین خواهند شد. اگر با هر کارشناس سئو و یا وبمستری صحبت کنید، اولین توصیه آنها این خواهد بود؛ “سعی کنید که برای انسانها محتوایی را ایجاد کنید که توسط گوگل قابل خواندن باشد.”

سئو به شما بینش مطلوبی در مورد مشتریان می دهد

با افزایش ترافیک هدفمند به وب سایت خود از طریق سئو، از این موضوع به روشهای زیاد و به نفع خود استفاده کنید.

شما می توانید با تنظیم تجزیه و تحلیل ترافیک گوگل اطلاعات مفید و روند های مکان یابی را در پایگاه مشتری ها ردیابی کنید.

از تجزیه و تحلیل گوگل برای تنظیم استراتژی سئو و تکنیک های بازاریابی خود برای عملکرد بهینه آنلاین استفاده کنید. درک بهتر مشتریان و عادات آنها باعث افزایش نرخ بازگشت سرمایه (ROI) در مشاغل کوچک می شود.

از رقابت خود پیشی بگیرید  

این احتمال وجود دارد که شما به عنوان یک کسب و کار کوچک مجبور باشید با برند های بزرگ رقابت کنید. آگر آنها وب سایت های خود را بهینه می کنند و از یک استراتژی سئو استفاده می کنند شکی نیست که شما هم باید این کار را انجام دهید.از بهینه سازی موتور جستجو استفاده کنید تا زمین بازی را هموار کرده و کسب و کار خود را در این رقابت قابل مشاهده کنید.

منبع : Why Every Small Business Needs SEO