چرا باید از تبلیغات پیامکی استفاده کنیم؟

تبلیغات پیامکی نوعی بازاریابی و همچنین تکنیکی است که از پیام ‌رسانی متنی برای انتشار پیام ‌های تبلیغاتی استفاده می‌کند.برای دریافت موارد خاص پیغام متنی، به روز رسانی محصول و یا اطلاعات بیشتر، معمولا نیاز است که مشتریان با فرستادن پیام اولیه وارد سیستم خودکار شوند.

زمانی که کد ارسال شد، شماره تلفن مشتری توسط نرم ‌افزار بازاریابی ذخیره می‌شود. پاسخ تایید معمولا به عنوان رسید برای انتخاب در نظر گرفته می‌شود.

به طور کلی، هدف تبلیغات پیامکی ایجاد یک پایگاه‌ داده از مشترکین برای افزایش خدمات مشتری است. هنگام اجرای تاکتیک‌ های بازاریابی، پیام ‌های متنی روشی ایده ‌آل برای مطلع کردن افراد بدون نیاز به استفاده از برنامه‌ های کاربردی است.

اطلاع ‌رسانی به مشتریان

علاوه بر اطلاع ‌رسانی به مشتریان در مورد معاملات آتی، می‌تواند یک راه عالی برای ارسال reminders برای رویداد های آینده و تعامل با مشتریان با رای دادن و نظرات آن ‌ها باشد.

در حقیقت، برای حداقل ۶۰ % از مصرف کنندگان، تبلیغات پیامکی به سایر خدمات بازاریابی ایمیلی و دیگر خدمات ترجیح داده می‌شود. بسیاری از پلتفرم های تحویل پیامکی، امکان تقسیم ‌بندی آسان و مدیریت را فراهم می‌کنند.

همچنین  در مقایسه با روش‌ های دیگر توزیع ارزان‌تر است و آن را به یک راه‌ حل سیار مقرون ‌به‌ صرفه تبدیل میکند.به خاطر داشته باشید که در عین حال، تبلیغات پیامکی همانند بازاریابی حضوری نیست.

تبلیغات پیامکی

برای یادگیری بیشتر در مورد رابطه بین SMS و بازاریابی حضوری تفاوت‌ های بین این دو را بخوانید. علاوه بر این، ببینید چگونه می‌توانیم با SMS و نیاز های بازاریابی موبایل به شما کمک کنیم.

تحویل پیغام فوری

تبلیغات پیامکی مهم ‌ترین کانال بازاریابی موجود برای بازاریابان است. نود و هفت درصد از پیام‌ های متنی باز و خوانده می‌شوند و اغلب در عرض سه دقیقه بعد از تحویل خوانده می‌شوند. ارتباط مستقیم با مصرف کنندگان

می‌تواند به تحریک یک خرید فوری کمک کند. هر چه ارتباط سریع ‌تر باشد، مصرف کنندگان زودتر خرید می‌کنند. استفاده از این ارتباط مستقیم می‌تواند باعث ایجاد روابط پایدار بین برند ها و مصرف کنندگان آن‌ ها شود.

بازخورد سریع از مشتریان

تحقیقات نشان می‌دهد که ۳۱ درصد از مصرف کنندگان به یک نظرسنجی از طریق گوشی هوشمند پاسخ می‌دهند. برند ها می‌توانند از طریق تبلیغات پیامکی این عمل را انجام دهند و نتایج خوبی دریافت کنند. متوسط زمان واکنش کم‌تر از شش دقیقه است.

بازخورد مشتری اطلاعات ارزشمندی برای کسب و کار ها است. این داده ‌ها به شرکت برای بهبود محصولات خود کمک می‌کند. بازخورد مشتری همچنین به شرکت در مورد روند های بازار و کسب درک بهتر از آنچه که مشتریان دوست دارند و دوست ندارند، کمک می‌کند.

کنترل فوری

تبلیغات پیامکی معمولا در عرض چند ثانیه تحویل داده می‌شوند. میانگین زمان تحویل تبلیغات پیامکی برای اغلب حامل ‌های تلفن همراه کم‌تر از ۱۰ ثانیه است. برند ها می‌توانند پیام ‌های حساس به زمان را فورا تحویل دهند.

تبلیغات پیامکی نشان می‌دهد که ۶۲ درصد از کاربران گوشی‌ های هوشمند بلافاصله پس از بیدار شدن تلفن خود را چک می‌کنند.

نرخ تبدیل بالا

سامانه با نرخ تبدیل بسیار بالایی برخوردار است. کاربران تلفن همراه به تماس ‌های تلفنی در پیام‌ های متنی بیش از هر کانال بازاریابی دیگر واکنش نشان می‌دهند. تایم وارنر از اس ام اس برای بالا بردن مجموعه صورت‌ حساب تا ۴۹ درصد استفاده کرده ‌است و Kiehl بیش از ۷۳ درصد از مشتریان خود را در نتیجه دریافت هشدار های محصول تبلیغات پیامکی مشاهده کرده ‌است.

دلیل این که سرعت تبدیل در تبلیغات پیامکی بالاتر است سادگی پیام بازاریابی است. پیغام‌ های متنی کوتاه هستند، آن‌ها لینک ‌های زیادی را شامل نمی‌شوند و با انبوهی از تصاویر درگیر نمیشوند.

spam

بازاریابان نیازی به نگرانی در مورد پیام‌ های متنی تبلیغاتی شان که در پوشه اسپم قرار دارند، ندارند. نگرانی هایی که بازاریاب ‌های ایمیلی باید با آن مقابله کنند در مورد تبلیغات پیامکی وجود ندارد. زمانی که فردی انتخاب می‌کند که پیام‌ های تبلیغات پیامکی را دریافت کند، بازاریابان نباید آن ‌ها را به لیست سفید تبدیل کنند تا پیام ‌های آن‌ ها به طور تصادفی در یک پوشه اسپم قرار نگیرد.

آنچه واقعا در مورد بازاریابی تبلیغات پیامکی مورد توجه است، این است که حتی افرادی که صاحب یک گوشی هوشمند نیستند می‌توانند پیام ‌های متنی را ارسال و دریافت کنند. این امر باعث می‌شود بازاریابی تبلیغات پیامکی یکی از ابزار کاربردی و مفید باشد که بازاریاب ‌ها می‌توانند از آن برای رساندن پیام ‌های تبلیغاتی به مصرف کنندگان استفاده کنند.

تعریف تبلیغات پیامکی

مزایای بازاریابی پیامکی

تبلیغات پیامکی یکی از سریع ‌ترین کانال‌ های موجود است؛ با نرخ خوانش ۹۷ % در عرض ۱۵ دقیقه، می‌توانید مطمئن باشید که پیام‌ های شما تقریبا بلافاصله خوانده خواهند شد. ۴۵ درصد از کمپین های پیام ‌کوتاه، بازدهی بالایی را تولید می‌کنند و هنگامی که با سایر کانال ‌های محبوب مانند ایمیل و رسانه‌ های اجتماعی ترکیب می‌شوند، به بیش از ۵۰ درصد می ‌رسد.

می‌تواند با کانال‌ های دیگر ادغام شود

مهم است که همه کانال‌ ها با هم در بازاریابی کار کنند و SMS هم استثنا نیست. SMS یک کانال مستقل بزرگ است، با این حال، توانایی ارتقا و پشتیبانی سایر واسطه ‌ها از جمله وب سایت ‌های ارتباط جمعی و ایمیل نیز وجود دارد.

اس ام اس همچنین می‌تواند برای ارتقا و پشتیبانی سایر واسطه ‌ها عمومی از جمله وب سایت ‌های ارتباط جمعی و ایمیل نیز عملکرد خوبی داشته باشد. به عنوان مثال آن‌ ها می‌توانند به مشتریان یادآوری کنند که یک ایمیل ارسالی توسط یک برند یا حتی پیامک چند روز قبل را بخوانند.

شما می‌توانید اطلاعات بیشتری در مورد مشتریان خود کسب کنید

تبلیغات با پیامک یک روش عالی برای دریافت نتایج موثر از طریق نظر خواهی است. تحقیقات نشان می‌دهد که به طور متوسط ۳۱ % از مصرف کنندگان به یک نظرسنجی از طریق SMS واکنش نشان می‌دهند. به این معنی که شما می‌توانید نتایج عالی را در مدت ‌زمان کوتاهی به دست آورید.

شما می‌توانید تعامل مشتری را افزایش دهید

SMS به عنوان راهی برای افزایش میزان تعامل برند خود با مشتریان در کل چرخه عمر مشتری معرفی میشود. کسب و کار ها باید به خاطر داشته باشند که نوع محتوایی که ارسال می‌کنند را تغییر دهند در حالی که مشتریان ممکن است به به ‌روز رسانی های ارزش و اخبار در مورد پیشرفت‌ های آتی در برند اهمیت دهند، این اطلاعات از طریق ایمیل ارسال می‌شوند که در آن زمان ارسال پیام خلاقانه مناسب ‌تر است.

علاوه بر این، برند ها می‌توانند برای ارسال فوری، پیشنهاد ها مرتبط با فروش از قبیل کوپن، تخفیف و یا حتی پیام ‌های روز تولد استفاده کنند.

کنترل و پیگیری

شناسایی مشتریان از طریق پیام متنی و نظارت بر نرخ‌ های تحویل همه از طریق SMS امکان پذیر است که واقعیت ‌های مربوط به تصور غلط سامانه را آشکار می‌سازد. با استفاده از این تجزیه و تحلیل، کسب و کار ها می‌توانند مبارزات هدفمند بیشتری ایجاد کنند و به طور مداوم درک بهتری از پایگاه ‌داده موبایل خود ایجاد کنند.

SMS نه تنها به این معنی است که پول را ذخیره کرده و بازدهی سرمایه را بهبود می‌بخشد، بلکه با profiling و بخش ‌بندی به یک شرکت اجازه می‌دهد تا مشتریان را از طریق ایمیل یا کانال دیگر مورد هدف قرار دهد.

تبلیغات پیامکی موثر

در سال ۲۰۱۸ کانال ‌های بازاریابی بیشتری نسبت به قبل وجود داشت، بنابراین انتخاب روش درست برای کسب ‌و کار شما می‌تواند مشکل باشد. روش ‌های سنتی مانند چاپ و تلویزیون با هزینه های بالایی مواجه بود. ارسال SMS به صورت آنلاین تبدیل به یکی از موثر ترین سیستم ‌های بازاریابی به دلیل نرخ‌ های آزاد ۹۸ %، تبدیل بالا و توانایی بالا، در مقایسه با کانال‌ های دیگر شده ‌است.

شناخت تبلیغات پیامکی

چرا باید از تبلیغات پیامکی استفاده کنیم

گوشی‌های موبایل به یکی از بزرگ ‌ترین سکوهای بازاریابی تبدیل شده‌اند. تعداد کاربران تلفن همراه در دهه گذشته تقریبا سه برابر شده ‌است و بیش از ۵ میلیارد نفر از تلفن همراه در سال ۲۰۱۸ استفاده می‌کنند. با تلفن همراه بیشتر در دست، کارایی نرم ‌افزار SMS در حال افزایش است.

تحقیقی که توسط روانشناسان بریتانیایی انجام شد نشان داد که مصرف کنندگان دو برابر بیشتر از آنچه فکر می‌کنند وقت را صرف موبایل میکنند. تخمین زده می‌شود که کاربران تلفن خود را روز به روز رسانی می‌کنند و نشان می‌دهند که چگونه مصرف کنندگان تلفن همراه می‌تواند بهترین روش بازاریابی باشد.

امروزه کسب و کارهای بیشتری در حال تبدیل به تبلیغات پیامکی به عنوان بازاریابی موبایل هستند. کوکا کولا اکنون ۷۰ درصد از بودجه بازاریابی موبایل خود را صرف خدمات پیام ‌کوتاه می‌کند. ارسال تبلیغات پیامکی به صورت آنلاین به مخاطبان جوان بسیار موثر و کارساز است.

مطالعه ‌ای که توسط OneReach انجام شد نشان داد که ۸۵ درصد از دانشجویان، تبلیغات پیامکی را به روش های دیگر تبلیغاتی ترجیح می‌دهند. نرخ‌ های بالا در میان این مخاطبان جوان نشان می‌دهد که اثربخشی بازاریابی تبلیغات پیامکی به رشد خود ادامه خواهد داد.

تقویت کانال های پیامکی

تبلیغات پیامکی به افزایش تعامل با روش های تبلیغاتی دیگر از جمله ایمیل، وب سایت و بازدید های داخل فروشگاه کمک میکند. استفاده از یک لینک کوتاه راهی عالی برای هدایت کاربران به وب سایت شما است. یک یادآوری ساده : “ایمیل خود را برای به روز رسانی های مهم بررسی کنید.

همچنین می تواند نرخ باز بودن ایمیل شما را افزایش دهد. پیامک یک روش عالی برای توزیع کوپن است که می تواند بازدید ها و خرید های داخل فروشگاه را افزایش دهد.

روش مستقیم بازاریابی

اثر بخشی یک کمپین بازاریابی اغلب وابسته به میزان مستقیم آن است. در مقابل، سرویس های پیامکی آنلاین می توانند تقریباً به هر کسی که دارای تلفن همراه است برسند و به طور متوسط ​​طی 90 ثانیه از زمان دریافت آنها خوانده می شوند. با افزایش فناوری های مسدود کردن تبلیغات، اثربخشی تبلیغات موبایل نیز کاهش یافته است. اکنون 380 میلیون کاربر تلفن همراه از مسدود کردن تبلیغات استفاده می کنند که دسترسی به تبلیغات موبایل را محدود می کند.

برنامه های پیام رسانی مانند واتس اپ یا فیس بوک محبوبیت خود را افزایش داده اند اما این امکانات در هر دستگاهی موجود نیست و در برخی کشور ها غیرقابل دسترسی هستند. در گزارش اریکسون مشخص شده است که 3.6 میلیارد نفر در جهان از تلفن های هوشمند استفاده می کنند.

تبلیغات موبایلی

این نشان می دهد که تقریباً 50٪ از دستگاه های جهان از طریق تبلیغات موبایل قابل دسترسی نیستند یا برنامه های پیام رسان جایگزین را اجرا می کنند. ارسال پیام کوتاه به صورت آنلاین روشی مستقیم و یكی از تنها راهها برای دستیابی به این مصرف کنندگان از طریق دستگاه های تلفن همراه خود است.

SMS به عنوان ابزاری موثر و کم هزینه بازاریابی تاسیس شده است. استفاده از موبایل در سال 2018 به بالاترین حد رسیده است و در نتیجه، نرم افزار های موجود برای تبلیغات و ارسال پیامک ها طرفدار زیادی پیدا کرده اند. روش مستقیم پیام رسانی اس ام اس منجر به نرخ بالایی شده است که همچنان به موفقیت سایر کانال های تجاری ادامه میدهد. اگر در حال حاضر با SMS مشغول هستید، در اینجا چند نکته و پیشنهاداتی در مورد نحوه به حداکثر رساندن موفقیت شما وجود دارد.

تبلیغات پیامکی چیست

یک تیم تبلیغات پیامکی ایجاد کنید

فعالیت ‌های بازاریابی SMS درست انجام نمی‌شوند. شما به افراد حرفه ‌ای متخصص نیاز دارید تا بتوانید بهترین استراتژی بازاریابی خود را به دست آورید. یک یا چند نفر ممکن است برخی از این نقش‌ ها را پر کنند، اما شما به این افراد نیاز خواهید داشت: یک متخصص برنامه بازاریابی SMS ، متخصص خرده ‌فروشی، هماهنگ کنندگان رسانه ‌های اجتماعی، متخصصان رسانه ‌های اجتماعی، متخصص ارتقا شغلی، تحلیل گران بودجه و غیره.

این افراد باید هماهنگ باشند، و از آنجا که جدول زمانی برای SMS بیشتر و سریع ‌تر می‌شود، تیم بازاریابی نیاز دارد که بسیار دقیق کار کند و مرتبا درباره برنامه‌ ها، استراتژی ‌ها و اجرا ها ارتباط برقرار کند. هرچه تیم SMS خود را کامل کنید، مزیت‌ های بیشتری از استراتژی ‌های بازاریابی خواهید داشت.

مشتری خود را بشناسید

از یک برنامه مدیریت ارتباط با مشتری برای اندازه‌گیری موفقیت پیام‌ های خود استفاده کنید. تاریخچه خرید و آمار جمعیتی مبتنی بر مکان را آنالیز کنید، بنابراین شما می‌توانید پیغام ‌های صحیح را به مشتریان مناسب ارسال کنید. مشتریان خود را به خاطر SMS مورد نظر هدف قرار دهید. پیام ‌های کلی را برای فروش و SMS عمومی ارسال کنید که هر کسی در هر جایی می‌تواند از آن بهره‌ مند شود.

تبلیغات پیامکی شفاف بنویسید

به این نکته توجه کنید: دقت کنید که پیغام واضح و مختصر باشد، به زبانی ساده نوشته شده باشد. از شکلک ‌ها اجتناب کنید. از پیغام‌ های بی‌انتها استفاده نکنید. یک هشدار پایان فروش و یا یک تاریخ انقضا بر روی یک کوپن بدهید، مشتریان بیشتر به این دلیل عمل جذب میشوند که اطلاعات و انگیزه کافی به آن‌ها داده ‌اید.

تماس تلفنی با متن بازاریابی SMS ، تعامل مشتری را افزایش می‌دهد. این دقیقا همان چیزی است که شما از آن‌ها می‌خواهید: تعیین ارزش متنی که ارسال می‌کنید، خواندن آن‌ ها، تعامل با آن ‌ها، و اقدام بر روی آن‌ها.

متنی را توضیح دهید و از مشتریان بخواهید که متن را به منظور کسب تخفیف استفاده کنند که راهی روشن و موثر برای رسیدن به تبلیغ شما است. مثال: ” تخفیف 50 درصدی برای امشب.”

گاهی شما فضای کافی در SMS خود ندارید تا تمام اطلاعات مورد نیاز مشتری را در آن بگنجانید. شاید شما میزبان یک رویداد هستید و می‌خواهید یک لینک به یک نقشه یا یک ویدئو در مورد رویداد و یا لینکی به وب سایت خود اضافه کنید که در آن جزئیات بیشتری وجود دارد.

ارسال هدیه

بسیاری از مشتریان علاقمند به داشتن یک عکس یا هدیه از شرکت شما هستند. درخواست از آن ‌ها با متن برای ورود به این رقابت به افزایش تعامل مشتریان کمک می‌کند.

مشتریان را در حوزه رای ‌گیری سیار درگیر کنید تا بفهمید شرکت شما در زمینه خدمات، کیفیت محصول، قیمت ‌ها و چیزهای دیگر چه کار می‌کند.

این یک گزینه ی مناسب برای رسیدن به پیغام‌ های هدفمند است. اگر شما یک مشتری را می‌شناسید که به طور معمول محصول خاصی را خریداری می‌کند، می‌توانید یک متن تبلیغ کنید که نظر آن را بپرسید.

تبلیغات پیامکی را بهتر بشناسید

زمان ‌بندی تبلیغات پیامکی را درست انجام دهید

SMS در مورد فوریت است. این کار برای مردم به طور متوسط سه دقیقه طول می‌کشد تا پیام‌ ها را باز کنند. پاسخ “مشتریان” به فروش، ارتقا و رویداد هایی که در تبلیغات پیامکی ترویج می‌شوند، زمانی بسیار موثر هستند که انگیزه‌ های چند دقیقه ‌ای دارند.

اگر شما یک رویداد افتتاح فروشگاه را در شب جمعه دارید، پیغام را جمعه بعد از ظهر بفرستید. اگر شما یک تبلیغ شام را در رستوران خود دارید، آن را در پایان روز کاری بفرستید، نه صبح.
مراقب باشید که با فرستادن پیام ‌های خیلی زود هنگام صبح و یا خیلی دیر هنگام شب، کار خود را خراب نکنید. ساعات مقبول بین ساعت ۸ صبح تا ۹ بعد از ظهر است.

با پیدا کردن بهترین زمان برای ارسال یک پیغام به یک فرد خاص براساس تعاملات گذشته آن ‌ها با متون خود، زمانی را در نظر بگیرید. این هدف ‌گیری فراتر از حوزه و جمعیت است و بازاریابی شما را در بهینه ‌سازی نتایج راهنمایی می‌کند.

در همه رسانه‌ها تبلیغ کنید

بهترین راه برای انتخاب مشتریان این است که به آن ‌ها شانس خرید را به وسیله ی انواع شبکه ها بدهید. همچنین می‌توانید متنی را ارسال کنید که از آن ‌ها پرسیده می‌شود آیا می‌خواهند وارد شوند؟

  • وب سایت‌های ارتباط جمعی: یک فیلد “شماره موبایل” را به صفحه فیس بوک خود اضافه کنید
  • وب سایت: اطمینان حاصل کنید که انتخاب تبلیغات پیامکی یکی از ویژگی‌ های برجسته وب سایت شما است.
  • پست الکترونیکی: زمانی که کوپن و یا پست تبلیغاتی را از طریق پست ارسال می‌ کنید، دستورالعمل ‌هایی را برای انتخاب تبلیغات پیامکی ارسال می‌کنید که روی آن چاپ می‌شوند.

روی بهترین مشتری‌ ها تمرکز کنید

بهترین مشتریان شما کسانی هستند که به طور مداوم از شما خرید میکنند و این که برند شما را به دوستان و خانواده خود ترفیع می‌دهند. یک استراتژی هوشمند، شناسایی این دایره از مشتریان اختصاص زمان و منابع اضافی به آن ‌ها است.

بنابراین از دانش خود به نفع شما استفاده می‌کنند، و آن ‌ها را به سوالات نظرسنجی عمیق تری نسبت به مشتریان دیگر ارسال می‌کنند. هم چنین آن ‌ها شخصیت مهم شرکت شما هستند، بنابراین آن‌ ها را مورد حمایت قرار دهید. به آن ها با پیشنهاد های ویژه و مزایای اضافه پاداش دهید.

زمان انتظار طولانی برای طراحی و یا کمپین ها برای چاپ وجود ندارد، فقط تصمیم بگیرید که پیام شما چه چیزی است، ارسال تبلیغات پیامکی حجیم به مشتریان شما بیش از ارسال یک متن به موبایل شما طول نمی‌کشد. بنابراین، نه تنها اوقات با ارزش را از دست خواهید داد، بلکه بیش از ۹۰ % پیام ‌ها در عرض ۳ دقیقه به شما می‌رسند و همچنین می‌توانید نتایج را فورا ببینید.

منظور از تبلیغات پیامکی

دوست ‌دار همراه

ایجاد روابط دوستانه با موبایل چیزی نیست که بعدا در نظر گرفته شود. تبلیغات پیامکی با همه تلفن ‌های همراه سازگار است، بنابراین نیازی نیست نگران از دست دادن برخی از کاربران باشید، یا نیاز داشته باشید با تکنولوژی ‌های جدید به مشتریان خود دسترسی داشته باشید.

مشتریان تبلیغات پیامکی را دوست دارند

تبلیغات پیامکی یک روش ساده و قابل ‌دسترس برای تعامل با یکدیگر و با نرخ باز ۹۸ % است، که بالاتر از هر روش ارتباطی دیگری از نظر نرخ خواندن قرار دارد. اغلب افراد پیام‌ های متنی را به صورت روزانه ارسال و دریافت می‌کنند، بنابراین ما می‌دانیم که مشتریان شما دوست خواهند داشت به آن‌ها دسترسی داشته باشند و بدانند چطور از تبلیغات پیامکی استفاده کنند.

تبلیغات پیامکی تقریبا یک روش آزاد برای برقراری ارتباط است، بنابراین اگر شما به دنبال راه ‌هایی برای پر رونق شدن کسب ‌و کار خود هستید، تبلیغات پیامکی یک گام بزرگ در جهت درست است.

اغلب ما خانه را بدون تلفن همراه ترک نمی‌کنیم. تبلیغات پیامکی بازدهی بالایی دارند، امروزه روش های بسیار کمی وجود دارند که شما بتوانید به آن اعتماد کنید و اطمینان حاصل کنید که پیغام مستقیما به مقصد درست در زمان مناسب تحویل داده می‌شود.

سادگی تبلیغات پیامکی

SMS کم حجم و ساده است و با کم ترین اتلاف وقت به شما کمک خواهد کرد.

قابل ردیابی

اغلب ارائه دهندگان خدمات گزارشی برای بررسی پیغام ‌های شما ارسال کرده‌ اند که با موفقیت ارسال شده ‌اند. اگر به دنبال ردیابی هوشمند هستید، تبلیغات پیامکی نه تنها به شما می‌گویند که پیغام ‌های شما با موفقیت ارسال شده ‌اند، بلکه جزئیاتی را در مورد اینکه چه کسی، چه زمانی با اطمینان از اینکه شما بیش ‌ترین فعالیت ‌های تبلیغاتی خود را دریافت می‌کنید، به شما ارائه می‌کند.

ایجاد مشتری ‌های احتمالی برای تبلیغات پیامکی

راهکار های کلیدی برای راه‌اندازی یک تبلیغات پیامکی آسان است و شما می‌توانید نام برند خود را به یک کلمه به یاد ماندنی تبدیل کنید. کلید واژه خود را بر روی وب سایت خود، رسانه ‌های چاپی یا در فروشگاه خود قرار دهید و به مشتریان اجازه دهید تا فهرست پستی خود را انتخاب کنند. این کار تعداد زیادی تماس برای ارتباط برقرار کردن فراهم می‌کند.

پست الکترونیکی و صندوق‌ های پستی در کنار نامه‌های junk و اسپم قرار دارند. مشتریان تنها به روز رسانی تبلیغات پیامکی پیامکی از شرکت ‌هایی که می‌خواهند با آن ‌ها تعامل داشته باشند را انتخاب می‌کنند، بنابراین شما می‌دانید که پیام را به فرد درستی ارسال می‌کنید. اگر می‌خواهید که مشتریان شما واقعا احساس رضایت داشته باشند، باید پیام خودتان را خصوصی سازی کنید.

مقرون ‌به‌ صرفه بودن هزینه تبلیغات پیامکی

نه تنها یک تبلیغات پیامکی پیامکی مقرون ‌به ‌صرفه است، بلکه شما بازگشت سرمایه ‌گذاری از SMS پیامکی را شاهد خواهید بود. در حالی که تنها چند ریال به ازای هر پیام پرداخت میکنید.

اگر افزایش فروش و بهبود ارتباط با مشتریان در فهرست شما قرار داشته باشد، SMS پیامکی یک ابزار کوچک و در عین حال قدرتمند و بازاریابی است که نباید نادیده گرفته شود.

SMS پیامکی یک کانال بازاریابی است، که بیشتر شبیه بازاریابی ایمیلی است، که به شرکت ‌ها اجازه می‌دهد تا با پیام‌ های بازاریابی از طریق تبلیغات پیامکی و یا بیشتر شناخته‌شده، پیام‌های متنی را ارسال کنند.

چرا باید از تبلیغات پیامکی استفاده کنیم؟

این پیام‌ های بازاریابی می‌توانند از پیام ‌های تبلیغاتی، راه‌اندازی محصول، خطوط جدید، فروش، پیشنهاد ها و چیز های دیگر متفاوت باشند.در دنیای کسب ‌و کار مدرن راه‌ های زیادی برای بازاریابی و تبلیغ کسب ‌و کار شما وجود دارد و بازاریابی تبلیغات پیامکی یکی دیگر از آن روش‌ ها است.

تبلیغات پیامکی یک روش کاملا مدرن برای ارتباط با مشتریان است

در این دنیای پر سرعت مدرن، مردم می‌خواهند با روشی که مناسب آن ‌ها است ارتباط برقرار کنند، روشی سریع و مناسب که متناسب با سبک زندگی آن‌ ها است و این دقیقا به همین دلیل است که تبلیغات پیامکی در حال حاضر در میان مشتریان و کسب ‌و کار بسیار محبوب است.

تبلیغات پیامکی برای مشتریان

ما همه تلفن ‌های همراه خود را دوست داریم. آن‌ ها را هرگز ترک نمیکنیم، آن‌ ها بهترین دوست قابل ‌اعتماد ما هستند که ما همه جا با خودمان می‌بریم. آن ‌ها نه تنها زندگی روزمره ما را ثبت می‌کنند بلکه به ما کمک می‌کنند.

آن‌ها اجازه می‌دهند تا عکس بگیریم، آلارم را تنظیم کنیم، تعادل بانکی مان را چک کنیم، کتاب بخوانیم، فیلم تماشا کنیم و غیره. این فهرست می‌تواند ادامه یابد. اما به طور کلی، تبلیغات پیامکی روش مناسبی برای ارتباط ما با یکدیگر است، که سریع و مناسب است.

برای کسب و کار ها

این تکنولوژی برای کسب و کار ها هم مناسب است. آن‌ها می‌توانند پیغام ‌های فوری را بلافاصله با کلیک روی یک دکمه ارسال کنند. سپس آن‌ ها می‌توانند لینک ‌های خود را ردیابی کنند و ببینند چه کسی پیام ‌های آن‌ها را دریافت کرده ‌است.

که به این معنی است که صاحبان کسب و کار تبلیغات پیامکی را دوست دارند، چرا که این تکنولوژی می‌توانند تضمین کنند که پیام‌ ها فورا خوانده خواهند شد.

روش ‌های بسیاری وجود دارند که از تبلیغات پیامکی استفاده می‌کنند، چه از طریق یک API SMS و یا یک پلت فرم وب آنلاین:

  • یک محصول یا سرویس جدید
  • فروش یا ارائه
  • به روز رسانی تحویل
  • یادآوری
  • اخبار مهم
  • خدمات مشتری
  • پشتیبانی

بازاریابی تبلیغات پیامکی می‌تواند به تجار ت‌ها با هر چیزی کمک کند.حالا شما می‌دانید که تبلیغات پیامکی چه چیزی است.بنابراین اگر می‌خواهید تبلیغات پیامکی را با کسب ‌و کار خود امتحان کنید، باید اطلاعات دقیقی را در این باره کسب کنید.

دلیل استفاده از تبلیغات پیامکی

مزیت تبلیغات پیامکی چیست؟

ویژگی بارز این نوع تبلیغات پیامکی در سادگی و همچنین در سرعت و کم هزینه بودن آن می باشد. به عنوان نمونه شما اگر تصمیم به چاپ بروشور به تعداد زیاد بگیرید، در خوشبینانه ترین حالت و پایین ترین قیمت حدود 1 میلیون تومان هزینه دارد که باید بپردازید. این هزینه ی بسیار بالای طراحی این بروشور ها را در نظر داشته باشید.

با هزینه ی پیامک مقایسه کنید. هزینه ی ارسال پیامک تبلیغاتی نهایتا 15 هزار تومان میشود که کمتر از 1 دقیقه تمام کار شما انجام خواهد شد. یعنی با هزینه پرداختی برای بروشور شما میتوانید چندین برابر پیامک ارسال کنید و بازدهی بیشتری را مشاهده کنید و بهتر و بیشتر پیشرفت کنید.

تبلیغات پیامکی

در تبلیغات پیامکی به چه نکاتی باید توجه شود؟

  1. برای پیشرفت و بازدهی بیشتر در تبلیغات پیامکی پیامکی به این نکات مهم توجه کنید:
  2. متن پیامک شما نباید خیلی کم و یا خیلی زیاد باشد. این موضوع باعث بازدهی کمتر خواهد شد.
  3. یک راه ارتباطی با مشتری های خود بسازید. ثبت تلفن و یا ایمیل و یا آدرس های شبکه های اجتماعی در پیامک
    زمان ارسال این پیامک ها بسیار مهم است و باید بدانید در چه زمانی این پیامک ها بیشترین بازدهی را دارند.
  4. تخفیف یک نکته ی جذب کننده است برای مشتری هایی که پیامک را دریافت می کنند.
  5. ارسال پیامک های دوره ای و مستمر به مشتری برای یادآوری روزانه یا ماهانه ی خدماتی

یکی از نکات مهم دیگر در سرویس تبلیغاتی پیامکی این است که شما قادر هستید لینک و شماره تماس دلخواه خود را در این اس ام اس ها وارد کنید و افراد در صورتی که از محصولات شما رضایت داشته باشند می توانند به پیامک ارسالی شما جواب دهند و یا از راه لینک هایی که ثبت کردید به شبکه های اجتماعی شما در گوشی های خود و یا سایت مورد نظر شما وارد شوند و محصولات شما را مشاهده کنند، شما همچنین می توانید شماره تماس خود را نیز در پیامک تبلیغاتی خود قرار دهید تا مشتریان بتوانند با آن شماره با شما تماس بگیرند.