طراحی وب سایت انتشارات

طراحی وب سایت انتشارات

طراحی وب سایت انتشارات

با گذشت زمان، استفاده از موبایل های هوشمند، تبلت، سیستم های کامپیوتر و ... به میزان چشمگیری افزایش پیدا می کند. استفاده از شبکه های اجتماعی و اینترنت به سن خاصی محدود نمی شود و بیشتر افراد در این شبکه ها فعالیت دارند به همین سبب طراحی وب سایت انتشارات یکی از اصلی ترین اقدامات ناشران به شمار می رود. زیرا این کار باعث می شود که خوانندگان خود را از دست ندهند.

در گذشته تنها کتاب خواندن به وسیله ی در دست گرفتن کتاب انجام می شد اما در حال حاضر بسیاری از افراد ترجیح می دهند به جای کتاب از فایل های پی دی اف استفاده کنند. زیرا با استفاده از فایل های PDF می توان چندین کتاب را درون گوشی و تبلت خود همیشه به همراه داشت. به همین سبب ناشران باید حتما برای جذب کردن و نگهداری مشتریان خود اقدام به طراحی وب سایت انتشارات کنند.

یکی از بهترین گروه ها در زمینه طراحی وب سایت انتشارات، گروه فناوران ایما می باشد. این گروه با استفاده از گروه متخصص و با تجربه می توانند وب سایت موفقی برای شما طراحی کند.

 

اهمیت طراحی وب سایت انتشارات

همانطور که بیان کردیم در دنیای امروز و با اینترنتی شدن کار ها، ناشران برای عقب نماندن از رقبای خود و نگه داشتن خوانندگان خود باید حتما طراحی وب سایت انتشارات را جزء اولین و مهم ترین کار های خود قرار دهند.

زمانی که شما وب سایت حرفه ای برای خود طراحی کرده باشید می تواند مخاطبان بیشتری را به خود جذب کنید. مخاطبان بیشتر به خریداران بیشتر نیز تبدیل می شود. البته توجه داشته باشید که طراحی وب سایت انتشارات به صورت حرفه ای کار هرکسی نیست و تنها این کار از گروه متخصص بر می آید.

یکی از مهم ترین فواید داشتن وب سایت انتشاراتی، شناخته شدن و معروف شدن شما می باشد. زمانی که سایت شما توسط بازدیدکنندگان دیده شود، نام شما بر سر زبان ها می رود و نام انتشارات شما معروف می شود.

توجه داشته باشید که مطالب درون وب سایت شما حتما باید به روز باشد. اگر وب سایت شما به روز رسانی نشود و مطالب قدیمی و تکراری باشند، ممکن است مخاطبان خود را از دست بدهید. به همین سبب حتما باید مطالب را همیشه به روز کنید و کتاب های جدید را درون سایت قرار دهید.

 

امکانات ویژه در طراحی وب سایت انتشارات

در زمان طراحی وب سایت انتشارات باید به موارد مختلفی توجه داشت. نمی توان به سادگی وب سایتی را طراحی کرد که در کار خود موفق باشد. سپردن طراحی وب سایت انتشارات به گروه های متخصص می تواند خیال شما را در این زمینه آسوده کند. گروه فناوران ایما یکی از بهترین و کارآمد ترین گروه ها در زمینه ی طراحی سایت می باشد.

امکانات مهمی که باید در هر وب سایت انتشاراتی وجود داشته باشد، به صورت زیر است.

  • در طراحی وب سایت انتشارات باید از دسته بندی و طبقه بندی موضوعات مختلف استفاده کرد. اگر وب سایت انتشارات طبقه بندی داشته باشد، افراد بازدید کننده به راحتی می توانند با کتاب های مورد علاقه خود آشنا شوند. با این قابلیت افراد دچار سردرگمی نمی شوند.
  • باید اطلاعات کاملی در مورد کتاب هایی که در وب سایت انتشارات گذاشته می شوند، درون سایت قرار داده شود. نام ناشر، نویسنده و ... از مهم ترین اطلاعات مربوط به کتاب می باشد.
  • امکان جست و جو از مهم ترین قابلیت هایی است که باید در طراحی وب سایت انتشارات به آن توجه شود. با این قابلیت فرد می تواند به راحتی کتاب مورد نظر را پیدا و خریداری کند.
  • سفارش آنلاین برای هر خریدی ضروری می باشد. در حال حاضر که بیشتر افراد خرید های خود را به صورت اینترنتی انجام می دهند، باید در طراحی وب سایت انتشارات از قسمت خرید آنلاین استفاده کرد. در این صورت فرد سریع تر می تواند خرید خود را انجام دهد.
  • یکی از محبوب ترین قسمت وب سایت برای یک خواننده، خلاصه ی کتاب می باشد. زمانی که فرد قصد خرید یک کتاب را دارد، ترجیح می دهد خلاصه ای از آن را مطالعه کند. بعضی از مواقع پیش آمده که فرد تنها با خواندن خلاصه کتاب تصمیم به خریداری آن گرفته است.
  • برای ارتباط بهتر و بیشتر با مشتریان و بازدیدکنندگان سایت باید حتما شماره تماس های انتشارات و یا آدرس آن ها درون سایت بارگذاری شود. زیرا ممکن است افراد سوالات و ابهاماتی در مورد کتاب داشته باشند و بتوانند با این کار جواب سوال های خود را پیدا کنند.
  • یکی از قسمت های مهم و جذاب برای هر بازدیدکننده ای، مربوط به کتاب های تخفیف خورده و یا پر فروش می باشد. با این کار افراد می توانند کتاب های بیشتری را خریداری کنند و فروش شما نیز بیشتر شود.

کتاب های در حال چاپ نیز می تواند بخش مهمی از وب سایت انتشارات را به خود اختصاص دهد.

 
n

دریافت جدیدترین

واتس اپ فناوران ایما تماس با فناوران ایما>