اصول سئو نویسی

اصول سئو نویسی

اصول سئو نویسی

اصول سئو نویسی

اگر فروشنده تجارت الکترونیکی هستید، اگر در صفحه 6 در نتایج جستجو ، گیر کرده اید و نمی توانید با کمک مشتریان وفادار خود رشد کنید، پرداختن به سئو و بهبود آن اصلی ترین راهکاری است که می تواند به وب سایت شما کمک کند. البته دانستن و عمل کردن به این اصول کفایت می کند و صبر برای رسیدن به نتیجه مورد نظر، یکی از گام های دستیابی به نتیجه ایده آل است. مهم است که چگونه این کار را به بهترین شکل انجام دهید. در اینجا قصد داریم در مورد 5 اصل اساسی از اصول سئو نویسی صحبت کنیم که می توانند به افزایش میزان بازدید سایت شما کمک کنند. کافی است اصول سئو نویسی را بدانید، آنها را دنبال کنید و خود را صفحات اول گوگل ببینید.

 

1. بهینه سازی کلمات کلیدی

یکی از اصول سئو نویسی، بهینه سازی کلمات کلیدی است. اگر سئو را یکی از عناصر تجارت الکترونیک در نظر بگیرید، کلمه کلیدی به طور قطع اصلی ترین مهره آن است. برای اینکه بیشترین تأثیرگذاری را روی الگوریتم های موتور جستجو گوگل داشته باشید، می بایست هر صفحه سایت خود را با دنبال کردن استراتژی انتخاب کلمات کلیدی آماده کنید. به همین دلیل برای هر صفحه به یک کلمه کلیدی مختص خود نیاز خواهید داشت. در ادامه متداول ترین روش ها در اصول سئو نویسی برای یافتن کلمات کلیدی را معرفی می کنیم:

  • ایده ذهنی: اولین قدم نوشتن کلمات کلیدی است که می توانید به تنهایی به آن فکر کنید.
  • Keyword Planner: گوگل Keyword Planner را برای کمک به مدیران وب سایت در رسیدن به مخاطبان هدف ایجاد کرد.
  • جستجوهای Google: می‌توانید صفحات مربوط به مشاغل را جستجو کرده و هنگام نوشتن سوالات خود، پیشنهادهای Google را مشاهده کنید.
  • وب سایت های پرسش و پاسخ: سایت هایی مانند Quora هر روز هزاران سوال دریافت می کنند. برای دیدن سوالات متداول آن را بررسی کنید و صفحاتی ایجاد کنید که دقیقاً به همان سوالات پاسخ می دهند.

 

2. عنوان ها در اصول سئو نویسی

برچسب های عنوان عنصر دوم اصول سئو نویسی هستند که باید به آنها توجه داشته باشید، چرا که الگوریتم های موتور جستجو به بررسی، تجزیه و تحلیل عناوین سایت شما می پردازند. این بررسی به تشخیص موضوع محتوا و مطالب کمک می کند که باعث می شود آن مطلب را در میان پست های مختلف و حتی مشابه در اولویت قرار دهند. کلمات کلیدی توانسته اند به عنوان بازیگر نقش اصلی، از هر نظر در مطالب و محتواها نقش خود را به خوبی  ایفا کنند. هر عنوان باید براساس کلمه کلیدی استخراج شود. علاوه بر این می توانید نام تجاری را در یک عنوان قرار دهید، زیرا این امر باعث می شود خوانندگان می توانند درک کنند که چه کسی در پشت پست پنهان شده است. علاوه بر این عناوین می بایست از جذابیت کافی برخوردار باشند و این بدان معنا است که باید علاقه کاربران را برانگیزد. عنوان خوب به عنوان فراخوان عمل می کند و این به عنوان یکی از اصول سئو نویسی، افراد را به تعامل با محتوای شما دعوت می کند.

 

3. توضیحات متا در اصول سئو نویسی

اگر چه متا توضیحات دیگر همچون گذشته، تاثیر چندانی در دنیای جستجوگرها ندارند اما توضیحات متا همچون گذشته یکی از اصول بهینه سازی سایت ها به حساب می آیند. یک کاربر پیش از باز کردن یک سایت به دو چیز یعنی عناوین و توضیحات متا نگاه می کند. جستجوگرها در توضیحات متا، کلمه کلیدی را به صورت نمایان و Bold نشان می دهند. این بخش از اصول سئو نویسی کاربران به کلیک بر روی پیوند تشویق می کند. به این ترتیب با کلیک بر روی سایت و بررسی محتوا، میزان بازدید سایت شما افزایش خواهد داشت.

 

4. انتشار محتوای با کیفیت بالا در اصول سئو نویسی

شما می توانید ترفندهای اصول سئو نویسی مختلف را فرا گیرید و از آنها استفاده کنید اما تا زمانی که محتوای با کیفیت بالا را در وب سایت خود منتشر نکنید، به شما در جذب و افزایش بازدید کمک نمی کند. شما فقط باید پست های مربوطه را ایجاد کنید، پدیده های مربوط به مکان را توضیح دهید و مشکلات کاربران را حل کنید. به همین دلیل پست های سایت طولانی تر می شوند. برای نوشتن یک تحلیل خوب و پوشش مضامین اصول سئو نویسی از هر زاویه، کلمات بیشتری نیاز دارید. طبق آخرین تحقیقات از تعداد کلمات یک پست در سایت، می توان گفت تعداد کلمات برای یک پست ایده آل باید حدود 1600 کلمه باشند. با این حال متن ساده تر با تعداد کلمات کمتر می تواند شما را در سئو به موفقیت برساند.

 

5. بررسی سئو در اصول سئو نویسی

اگر می خواهید وب سایت خود را در طولانی مدت به یک بهره وری خوب برسانید، می بایست به بررسی و محاسبه منظم سئو به عنوان یکی از اصول سئو نویسی، بپردازید. هر ماه یا هر دو ماه، باید کل وب سایت را بررسی کنید و نقاط ضعف آن را پیدا کنید. این مجموعه ای موارد مختلفی را در بر می گیرد:

  • بررسی هر صفحه از نظر عنوان و توضیحات

  • بررسی بهینه سازی کلمات کلیدی برای هر پست

  • تجزیه و تحلیل ساختار URL مقالات

  • بررسی برچسب های ALT تصاویر

در نهایت می توان گفت مهمترین استراتژی در تجارت آنلاین اصول سئو نویسی است. اجرای این هر یک از اصول سئو نویسی می تواند به شما در افزایش میزان بازدید سایت و بهبود روند فروش و معرفی خدماتتان بیشتر کمک کند.

 
n

دریافت جدیدترین

واتس اپ فناوران ایما تماس با فناوران ایما>