طراحی وب سایت پزشکی

طراحی وب سایت پزشکی

طراحی وب سایت پزشکی

طراحی وب سایت پزشکی برای مطب ها و کلینیک های پزشکی یک ضرورت انکار ناپذیر است. با طراحی وب سایت پزشکی شما می توانید خدمات پزشکی که به بیماران ارائه می دهید را منعکس کنید. همچنین بیماران می توانند از به صورت غیر حضوری خدمات زیادی مانند رزرو نوبت آنلاین و دسترسی به اطلاعات پزشکی را دریافت کنند.

طراحی وب سایت پزشکی می تواند در خدمات دهی بهتر به بیماران کمک زیادی کند. طراحی وب سایت پزشکی برای پزشکان و همچنین کلینیک هایی که در بخش درمان و سلامت خدمات دهی می کنند یک ضرورت به شمار می رود. اهمیت این سایت ها به نسبت دیگر سایت هایی که طراحی می شود دو چندان است. زیرا سایت های پزشکی اطلاعاتی ارائه می دهند که ممکن است سلامت کاربران به آن اطلاعات بستگی داشته باشد. بنابراین در طراحی و ارائه محتوا در این سایت ها باید نهایت دقت صورت گیرد. مراجعه به یک شرکت طراحی وب سایت می تواند پزشکان یا کلینیک ها را برای رسیدن به اهداف خود کمک کند. مجموعه فناوران ایما یکی از این شرکت ها است که  در زمینه توسعه و طراحی سایت وب سایت پزشکی توانسته است سایت های بسیار کاربردی و کاربر پسند طراحی کند و خدمات گسترده ای را در این زمینه در اختیار این گونه مشاغل قرار دهد.

یک وب سایت پزشکی باید به گونه ای طراحی شود که از نظر ارتباط دوسویه بین کاربر و پزشک امکانات کافی داشته باشد. همچنین بهتر است سایت از جذابیت بالایی داشته و به بازاریابی دیجیتال در شبکه های مجازی مختلف برای جذب کاربر بیشتر اقدام شود. همه این ویژگی ها را می توانید زیر نظر شرکت طراحی وب سایت ایما در سایت بگنجانید.

اگر به عنوان پزشک یا به عنوان مدیر یک کلینیک پزشکی قصد دارید به طراحی وب سایت پزشکی اقدام کنید به گونه ای که بتواند بیماران و موتورهای جستجو را راضی کند و درآمد شما افزایش یابد و خدمات بهتری بتوانید به بیماران خود ارائه دهید، با ما همراه باشید تا در ادامه شما را با نکات مهم در زمینه طراحی وب سایت پزشکی آشنا کنیم.

این واقعیت که رقابت در بازار داخلی خدمات پزشکی روز به روز در حال افزایش است بر کسی پوشیده نیست. مخصوصاً کلینیک های خصوصی و مجتمع های پزشکی  و همچنین آزمایشگاه ها و مطب ها برای این که بتوانند در این زمینه بهتر و راحت تر به رقابت بپردازند نیاز دارند که یک سایت برای مجموعه خود طراحی کنند. امروزه یکی از بهترین شیوه برای جذب مخاطب و همچنین خدمات دهی به مخاطبان و کاربران که در این شغل مخاطبان معمولاً بیماران هستند و یا افرادی که می خواهند اطلاعات مورد نیاز پزشکی را دریافت کنند استفاده از بستر اینترنت است. بنابراین توصیه می شود که طراحی وب سایت پزشکی را به هیچ وجه فراموش نکنید و تا دیر نشده در این زمینه سرمایه گذاری کنید.

 

هدف از طراحی وب سایت پزشکی چیست؟

ابتدا باید مشخص کنید که هدف از طراحی وب سایت پزشکی که می خواهید برای مطب یا کلینیک پزشکی طراحی کنید چیست؟ خیلی از افراد فکر می کنند که هدف از طراحی این سایت ها تنها تبلیغ خدمات این مجموعه هاست. در واقع برخی تصور می کنند که سایت به مانند یک پوستر تبلیغاتی در مترو یا خیابان را می ماند. اما باید بگوییم که هدف از طراحی سایت برای یک مجموعه چیزی فراتر از این موارد است. هدف طراحی وب سایت پزشکی این است که به گونه ای طراحی شود که بتواند به عنوان یک ابزار حرفه ای برای بازاریابی ، ارتباطات ، اطلاعات و تعامل با مخاطبان فعالیت کند. 

برخی از اهداف مهم طراحی وب سایت های پزشکی به شرح زیر است:

  • ارائه خدمات بهتر و محصولات پزشکی به مخاطبان هدف جدید ( بیماران )
  • به وجود آوردن یک تصویر رقابتی از مطب پزشکی یا کلینیک شما
  • ارائه اطلاعات پزشکی دقیق و به روز به بیماران که باعث افزایش اعتماد می شود.

در نهایت اگر به خوبی به نیازهای مخاطبان هدف خود فکر کنید می توانید یک وب سایت پزشکی طراحی کنید که واقعاً موفق بوده و بتواند شما را از رقبایی که دارید متمایز کند.

 

مهم ترین امکاناتی که در طراحی وب سایت پزشکی و پزشکان باید در نظر گرفت کدامند؟

در طراحی وب سایت پزشکی بهتر است که امکانات مهم زیر در نظر گرفته شود:

  • قرار دادن مطالب جالب پزشکی در سایت
  • یکی دیگر از اهداف طراحی وب سایت پزشکی این است که باید اطلاعات جالبی در خصوص تمامی تخصص هایی که در کلینیک شما ارائه می شود در اختیار بیماران خود قرار دهید.
  • اطلاع رسانی به کاربر به روش های مختلف
  • یکی دیگر از اهداف طراحی سایت پزشکی این است که روش های مختلف اطلاع رسانی به کاربران و بیماران را در سایت طراحی کنید برای مثال می توانید موارد زیر را در سایت خود راه اندازی نمایید:
  1. خبرنامه آنلاین
  2. بخش پرسش و پاسخ پزشکی
  3. وبلاگ پزشکی و بهداشتی
  4. مصاحبه با کارشناسان
  • در این بین طراحی وبلاگ پزشکی می تواند بسیار کارآمد باشد. شما می توانید از این وبلاگ برای ارتباط با بیماران فعلی و آینده استفاده کنید. همچنین قرار دادن محتوای با کیفیت در وب سایت پزشکی باعث جذب مخاطبین بیشتری خواهد شد.
  •  

قرار دادن عکس ها و فیلم ها از خدمات پزشکی

برای هر وب سایت پزشکی ضروری است که بخشی برای ارائه عکس ها و اینفوگرافیک و فیلم های پزشکی و خدماتی که توسط مجموعه شما انجام می شود در سایت طراحی کنید.

این سایت باید شامل عکس های با کیفیت و جذاب از بیماران ، پرسنل پزشکی ، روش ها ، تجهیزات و فضای داخلی کلینیک یا مطب شما باشد. در مورد اینفوگرافیک ، می توانید تاریخچه ، شاخص ها و دستاوردهای کلینیک ، شاخص های آماری هر پزشک را منعکس کنید. مطمئناً ، تهیه اینفوگرافیک به مشارکت متخصصان نیاز دارد. برای طراحی وب سایت پزشکی که بتواند تمام خواسته های مطب و یا کلینیک پزشکی شما را برآورده کند می توانید از خدمات طراحی سایت گروه فناوران ایما استفاده کنید.

نمونه طراحی وب سایت پزشکی

نمونه کار طراحی وب سایت پزشکی فناوران ایما

 
n

دریافت جدیدترین

واتس اپ فناوران ایما تماس با فناوران ایما>