طراحی وب سایت شخصی

طراحی وب سایت شخصی

طراحی وب سایت شخصی

طراحی وب سایت شخصی در واقع برای معرفی افراد ساخته می شود و کار سخت و پیچیده ای نیست. وب سایت شخصی معمولا شامل یک صفحه اصلی، پروفایل، گالری، تماس و هر صفحه ای که لازم باشد می شود. اولین و مهمترین قدم برای طراحی وب سایت نام و یا آدرس سایت است که باید مختصر و ساده باشد و همچنین نام آن با محتوای سایت هماهنگی داشته باشد تا در ذهن ماندگار شود.

دومین قدم برای طراحی وب سایت، ظاهر و شکل آن است که تاثیر زیادی بر ذهن مخاطب می گذارد و باید مواردی که در ظاهر یک سایت تاثیر دارند مثل رنگ ها، فونت ها، تصاویر و قالب ها به درستی طراحی شوند و فقط سلیقه و موارد مورد علاقه فرد در نظر نگرفته شود و تمامی ویژگی های ظاهری یک سایت خوب در آن لحاظ شود و هدف سایت مشخص شود.

مورد بعد در طراحی سایت بعد از ظاهر و قالب بندی توجه به محتوا است. محتوا صفحه اصلی از اهمیت زیادی برخوردار است زیرا اولین صفحه ای که مخاطب با آن مواجه می شود صفحه اصلی وب سایت است که در آن باید هدف اصلی سایت به صورت دقیق و واضح توضیح داده شود. علاوه بر کیفیت محتوا در سایت باید همراه متن تصاویر مناسب هم به کار برده شود زیرا تصاویر تاثیر زیادی بر ذهن مخاطب می گذارد.

سایتی که طراحی می شود باید بازدید کننده داشته باشد پس برای این کار باید حتماً به بهینه سازی سایت و یا سئو توجه گردد که برای این کار بهتر است از یک متخصص سئو کمک بگیرید. علاوه بر این مورد انتخاب یک آدرس سایت مناسب و محتوا مناسب هم در بازدید سایت بسیار پر اهمیت و مهم است.

باید این نکته را در نظر گرفت که طراحی وب سایت شخصی با اینکه برای یک فرد ساخته و طراحی می شود ولی بهتر است که طراحی آن را به یک شرکت متخصص در این زمینه واگذار نمایید تا با طراحی یک سایت مناسب هم اعتبار آن فرد حفظ شود و هم آن وب سایت بر طبق قاعده و اصول خود ساخته شود.

برای انجام این کار یکی از بهترین سایت هایی که در این زمینه متخصص و باتجربه است؛ گروه فناوران ایما می‌باشد. این سایت با بهره مندی از آخرین تکنولوژی روز دنیا و با به کار گرفتن افراد متخصص بهترین طراحی سایت را برای شما انجام می دهند. علاوه بر این گروه ایما با در اختیار قرار دادن گزارشات روزانه شما را در روند پیشرفت سایتتان با خبر می سازد و اینگونه می توانید از روند درست پروژه خود اطمینان حاصل نمایید.

 

کاربرد وب سایت شخصی

یک وب سایت شخصی کاربرد های متفاوتی می تواند داشته باشد از جمله اینکه برای معرفی فعالیت ها و آثار شخصی مناسب است و با آن می توانید فعالیت ها و آثار خود را در دید مخاطبان قرار دهید.

یکی دیگر از کاربرد ها این است که هنرمندان، عکاس ها و نویسندگان می توانند که فعالیت های خود را در وب سایت شخصی خود با دیگران به اشتراک بگذارند.علاوه بر این استادان دانشگاه و یا محققان با داشتن یک وب سایت شخصی می توانند که رزومه و فعالیت های برجسته خود را به نمایش بگذارند.

 

هدف از داشتن وب سایت شخصی چیست؟

طراحی وب سایت شخصی هدف های مختلفی می تواند داشته باشد. یکی از این اهداف حضور فرد در دنیای دیجیتال است. به خصوص افراد برای تبلیغ کار و رونق در کسب و کار خود به یک وب سایت شخصی احتیاج دارند. امروزه با پیشرفت تکنولوژی این نیاز بیشتر حس می شود و به طور مثال افراد برای پیدا کردن یک پزشک و یا وکیل خوب با جستجو نام آن، در موتور جستجو گوگل در پی این هستند که سوابق و تجربیات آن را بررسی کند و از آن مطمئن شود. پس برای بهتر دیده شدن باید رزومه و اطلاعات خود را در وب سایت شخصی قرار دهد تا مشتری بتواند راحت شما را پیدا کند و با شما ارتباط برقرار کند.

یکی دیگر از اهداف وب سایت شخصی جلب اعتماد مخاطبان است که با جستجو نام شما و دیدن مشخصات شما در گوگل و با مطالعه رزومه شما شناخت بهتری نسبت به شما و کار شما پیدا می کند و در نتیجه باعث جلب اعتماد مخاطبان به شما می شود.

یکی دیگر از اهداف برای داشتن وب سایت شخصی این است که شما می توانید به راحتی نمونه کار ها و عکس های خود را دسته بندی کنید و با طبقه بندی آن ها به صورت منظم و بهتر در اختیار کاربر قرار می گیرد.

علاوه بر این اهداف یک وب سایت شخصی می تواند کاربرد و اهداف دیگری هم داشته باشد که این اهداف کاملاً به دارنده آن سایت مربوط می شود و با توجه به نوع فعالیت آن شخص اهداف هم تغییر خواهد کرد.

پس بهتر است قبل از هر کار و قبل از اقدام برای طراحی وب سایت شخصی با متخصص در این زمینه مشورت شود که در این صورت موفق شدن و دیده شدن شما بیشتر می شود و با خیال راحت می توانید به فعالیت خود ادامه دهید.

نمونه طراحی وب سایت شخصی

نمونه کار طراحی وب سایت شخصی فناوران ایما

 
n

دریافت جدیدترین

واتس اپ فناوران ایما تماس با فناوران ایما>