طراحی وب سایت املاک

طراحی وب سایت املاک

طراحی وب سایت املاک

در حال حاضر اینترنت توانسته است جایگاه ویژه ای بین مردم برای خود اختصاص دهد. افراد برای رفع نیاز های خود ابتدا به اینترنت و موتور های جستجو مراجعه می کنند. به همین دلیل مشاغل مختلف اقدام به طراحی وب سایت می کنند. طراحی وب سایت املاک یکی از از این موارد است.

 افرادی که در کار املاک هستند باید وب سایت داشته باشند. این کار باعث می شود بتوانند در بازار باقی بمانند و از دیگران جا نمانند. زیرا وب مارکتینگ گسترش زیادی پیدا کرده است و افراد زیادی برای کار املاک خود به آن مراجعه می کنند. برای طراحی وب سایت املاک باید حتما از طراحان دارای مهارت کمک گرفت زیرا وب سایت باید طراحی، سئو نویسی، مطالب مرتبط و ... را دارا باشد. بدیهی است که یک فرد متخصص در املاک مهارتی در مورد طراحی وب سایت ندارد. به همین سبب و برای موفقیت در کار و اثر گذاری وب سایت حتما باید طراحی وب سایت املاک به متخصصان این حرفه واگذار شود. گروه فناوران ایما یکی از بهترین گروه ها برای طراحی وب سایت املاک می باشد.

 

چگونگی طراحی وب سایت املاک

همانطور که بیان کردیم در حال حاضر هر شغل و حرفه ای حتماً باید یک وب سایت مخصوص به خود را داشته باشد. زیرا افراد زیادی برای رفع نیاز های خود ابتدا به اینترنت و وب سایت های مختلف سر می زنند. اما اگر وب سایت به صورت حرفه ای و به وسیله ی متخصصان این کار طراحی نشده باشد ممکن است اثرگذاری لازم را نداشته باشد و طراحی وب سایت املاک بی اثر باشد. به همین سبب چگونگی طراحی وب سایت املاک بسیار مهم می باشد. برخی از مواردی که حتما باید در طراحی وب سایت رعایت شود به صورت زیر می باشد.

 

درباره ما

یکی از مهم ترین موارد در وب سایت، قسمت درباره ما می باشد. زیرا افراد می خواهند از تجربه و سابقه ی کار مشاور املاک و موارد دیگر اطلاع داشته باشند. در این قسمت باید آدرس املاک، تجربه و سابقه ی کار آن، شماره تماس املاک، و معرفی افراد و ... نوشته شود.

 

قسمت فیلتر و جست و جو

از دیگر موارد مهم در طراحی وب سایت املاک، قسمت جست و جو و فیلتر وب سایت می باشد. جستجو در اطلاعات سایت می بایست کاربری ساده و کاربرپسندی داشته باشد. افراد نیاز های متفاوتی دارند و به همین سبب می خواهند راحت تر به رفع نیاز خود دست یابی کنند. افراد با جست و جو و یا اعمال فیلتر به راحتی می توانند مورد مد نظر خود را پیدا کنند. راحتی کار برای افراد بسیار مهم است.

 

جداسازی قسمت ها اجاره، فروش و رهن

برای راحتی کار برای افراد، باید حتماً قسمت های اجاره، رهن و فروش جدا سازی شود تا فرد بتواند به قسمت مورد نظر خود مراجعه کند و مطالب را بخواند. هر کدام از این قسمت ها باید زیر مجموعه های کاملی داشته باشند تا افراد مراجعه کنند از ملک مورد نظر اطلاعات کافی به دست آورند. به طور مثال برای ملک های اجاره ای باید حتماً بیان شود که ملک مبله است یا خیر، میزان پیش پرداخت و اجاره ماهیانه به چه میزان است و ...

 

استفاده از آرم یا لوگو

یکی از مهم ترین نکات در مورد طراحی وب سایت املاک، طراحی یک لوگو و آرم مختص به املاک مورد نظر می باشد. با آرم مخصوص به خود می توانید خود را به همگان معرفی کنید.

 

استفاده از تصویر گویا

در طراحی وب سایت املاک، مهم ترین نکته استفاده از تصاویر مرتبط و گویا می باشد. شاید در سایت های دیگر بتوان از متن به میزان زیاد استفاده کرد، اما در سایت املاک اینگونه نیست و بیشتر تصاویر هستند که نیاز مشتریان را برطرف می کنند. تصاویر در وب سایت های املاک سخن می گویند به همین سبب حتما باید تمام موراد ملکی دارای تصویر باشند تا مشتری به صورت دقیق تصویر ملک را مشاهده کند.

 

چند نکته مهم در مورد وب سایت املاک

  • در وب سایت طراحی شده از شماره تماس هایی استفاده کنید که همیشه در دسترس باشند. شماره بهتر است شامل شماره موبایل و شماره ثابت باشد تا مشتری خود تعیین کند که کدامیک را انتخاب کند.
  • بهتر است در سایت از دو قسمت املاک ارزان و املاک اکازیون استفاده کنید تا مشتری راحت تر نیاز خود را برطرف کند. این مورد همچنین نشان دهنده ی جامع بودن سایت و املاک شما نیز می باشد.
  • قالب وب سایت باید دارای رنگ بندی زیبا، مشخص بودن موارد و ... باشد. زیبایی و رنگ بندی مناسب یکی از مهم ترین موارد است که می تواند مشتری را جذب وب سایت کند.
  • سئو نویسی در طراحی وب سایت املاک بسیار مهم است. شاید به دلیل وجود تصاویر بیشتر این مورد در املاک زیاد مطرح نباشد اما طراحان حرفه ای می توانند با استفاده از تگ آلت (alt) بر روی تصاویر عمل سئو نویسی را انجام دهند. به همین سبب بهتر است حتماً برای طراحی یک وب سایت موفق و کارآمد از طراحان متخصصی که در گروه فناوران ایما وجود دارد راهنمایی خواسته و با خیال راحت طراحی سایت خود را به گروه فناوران ایما بسپارید.

 
n

دریافت جدیدترین

واتس اپ فناوران ایما تماس با فناوران ایما>