طراحی وب سایت مدرسه

طراحی وب سایت مدرسه

طراحی وب سایت مدرسه

اهمیت و ضرورت طراحی وب سایت مدرسه با توجه به پیشرفت تکنولوژی، استفاده از اینترنت و فضای مجازی بسیار زیاد است. اکثر افراد اطلاعات مورد نیاز خود را از این فضا به دست می آورند. از این رو طراحی وب سایت مدرسه هم از اهمیت بسیار بالایی برای مدارس برخوردار است و می‌تواند به مدیران مدرسه کمک کند که به راحتی با دانش‌آموزان و والدین آنها تعامل داشته باشند. در واقع می توان گفت که هدف اساسی و اصلی از طراحی سایت مدرسه این است که مدیر و مسولان مدرسه، راحت تر و بهتر با دانش‌آموزان مدرسه خود در ارتباط باشند و به اولیا نیز دسترسی راحت‌تری داشته باشند و از بستر اینترنت و فضای مجازی به ارائه خدماتی همچون ارائه کتاب‌ها، جزوات درسی، اطلاعیه‌ها، نظرسنجی‌ها، صدور نتایج مدرسه، پرداخت شهریه آنلاین، ثبت نام آنلاین و غیره بپردازند. افزون بر همه اینها طراحی وب سایت مدرسه می‌تواند کمک کند که دانش‌آموزان بیشتری با مدرسه شما آشنا شوند و همچنین ترغیب به نام نویسی در مدرسه شوند. به این صورت که شما با ارائه امکانات، اهداف و آرمان‌های مدرسه و توانمندی‌های آن می توانید این کار را انجام دهید. در واقع با به نمایش گذاشتن این اهداف ممکن است والدین و دانش‌آموزان بیشتری جذب مدرسه شما شوند و در سال تحصیلی جدید شما شاهد نام نویسی دانش آموزان زیادی از نقاط مختلف کشور باشید. بنابراین برای طراحی سایت مدرسه یکی از شرکت هایی که دارای تخصص و تجربه کافی در این زمینه است شرکت طراحی سایت فناوران ایما است که می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر به بخش طراحی وب سایت و نمونه کارهایی که این شرکت انجام داده است مراجعه کنید.

 

چرا به طراحی وب سایت مدرسه نیاز داریم؟

طراحی وب سایت مدرسه چه برای مدارس دولتی و چه برای مدارس خصوصی می‌تواند مفید و کاربردی باشد و به آنها در رسیدن به اهداف کمک کمک کند. شاید تا به اینجا این سوال برایتان به وجود آمده باشد که به چه علت به طراحی وب سایت مدرسه نیاز داریم؟ و یا چرا به این موضوع تاکید می ورزیم؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که تعامل و ارتباط راحت والدین با مدرسه یکی از چیزهایی است که اکثر مدارس را به داشتن یک وب سایت اختصاصی ترغیب می نماید. از آنجایی که امروزه اکثر والدین به دلایل مختلفی همچون مشغله‌های کاری زیاد و غیره امکان مراجعه حضوری به مدرسه را ندارند به راحتی می‌توانند از این راه با مدرسه‌ای که فرزند آنها در آنجا تحصیل می‌کند در ارتباط باشند و از قابلیت های وب سایت مثل گفتگوی آنلاین با پرسنل استفاده کنند و یا حتی در بخش نظر سنجی و ارزیابی مدرسه نیز شرکت کنند و بدون مراجعه حضوری به مدرسه فرم های مربوطه را پر کنند. بنابراین می توان نتیجه گرفت که توجه به هر کدام از مواردی که تا به اینجا ذکر کردیم لازم و ضروری است و در طراحی سایت مدرسه می توانیم از آنها بهره بگیریم تا در نهایت یک سایت استاندارد و حرفه‌ای داشته باشیم.

 

در طراحی وب سایت مدرسه به چه ویژگی هایی باید توجه کرد؟

با طراحی وب سایت مدرسه هر مدرسه می‌تواند در مسیر رسیدن به اهداف خود سریعتر و بهتر عمل کند و به طور کلی گام به سوی پیشرفت و موفقیت بر دارد. از این رو طراحی سایت مدرسه و یک سایت اختصاصی یک سری ویژگی ها دارد که در هنگام ساخت و طراحی سایت لازم است و آنها توجه لازم را داشته باشید. یکی از این ویژگی ها پشتیبانی از آموزش آنلاین است. در واقع با افزودن این بخش به وب سایت خود می توانید از سایر مدارس و سایت‌ها متفاوت‌تر عمل کنید و هر دانش‌آموز در هر کجای کشور که زندگی می‌کند و به امکانات آموزشی دسترسی کمتری دارد، میتواند با صرف هزینه ای مناسب از این آموزش ها بهره‌مند گردد. استفاده از آزمونهای آزمایشی آنلاین و اختصاص بخشی از سایت به نمرات، می توانند از دیگر مواردی باشند که در طراحی وب سایت مدرسه میتوانید  آنها را مد نظر قرار دهید.

یکی از ویژگی های دیگری که در طراحی وب سایت مدرسه بسیار اهمیت دارد ظاهر شیک و حرفه‌ای آن می باشد. پس در هنگام ساخت به همه این نکات توجه داشته باشید تا در نهایت بتوانید یک سایت حرفه ای و استاندارد را از مجموعه ای که طراحی سایت خود را به آنها سپرده اید تحویل بگیرید.

گروه فناوران ایما یکی از شرکت های پیشرو در زمینه طراحی وب سایت های مختلف است و می تواند تمام این ویژگی هایی که به آن ها اشاره کردیم در طراحی وب سایت ها مد نظر قرار داده و سایتی کاربردی و حرفه ای در زمینه های مختلف برای شما طراحی کند.

 

 چه امکاناتی در طراحی وب سایت مدرسه لازم است که در نظر گرفته شود؟

هر سایتی که طراحی می شود دارای یک سری امکانات خاص و منحصر به فرد می باشد از این رو طراحی وب سایت مدرسه نیز از این قاعده مستثنا نیست و هنگام ساخت لازم است که یک سری امکانات خاص و ویژه را برای آن در نظر بگیریم تا در نهایت بتوانیم یک سایت حرفه ای داشته باشیم. از جمله مهم‌ترین این امکانات عبارتند از:

۱- گالری تصاویر

۲- طراحی صفحه برای ثبت نام آنلاین دانش آموزان

۳- صفحه برای گرفتن کمک های مردمی به صورت آنلاین

۴- صفحه تماس با ما برای گفتگوی آنلاین و ارتباط والدین با پرسنل مدرسه

۵- طراحی بخشی به نام سنجش و ارزشیابی تحصیلی

۶- صفحه اعلام نمرات به صورت آنلاین

۷- کتابخانه دیجیتال

۸- تالار گفتگو

۹- طراحی صفحه برای بارگذاری کتابهای کمک آموزشی به صورت آنلاین و قرار دادن جزوات درسی و آموزشی

۱۰- اختصاص صفحه ای به عنوان بخش دعوت به همکاری در طراحی سایت مدرسه

۱۱- اختصاص صفحه ای به اعلام برنامه‌های کاری مدرسه و همچنین اعلام نتایج جشنواره ها

به منظور طراحی وب سایت مدرسه شما می توانید به وب سایت شرکت طراحی سایت فناوران ایما مراجعه کرده و راهنمایی های لازم را در این خصوص از مشاوران شرکت دریافت کنید.

 
n

دریافت جدیدترین

واتس اپ فناوران ایما تماس با فناوران ایما>