طراحی وب سایت گالری

طراحی وب سایت گالری

طراحی وب سایت گالری

طراحی وب سایت گالری برای هنرمندان و به طور کلی کسانی که دارای گالری هستند بسیار اهمیت دارد. در واقع با طراحی وب سایت گالری هنرمند یا هر کسی که گالری دارد به راحتی می‌تواند محصولات خود را به فروش برساند و از راه اینترنت و فضای مجازی کسب درآمد کند. امروزه با توجه به پیشرفت تکنولوژی استفاده از اینترنت نسبت به گذشته بسیار بیشتر شده است و اکثر افراد قبل از خرید اینترنتی ابتدا از طریق مرورگر ها و موتور های جستجو در اینترنت، آن را جستجو می‌کنند تا اطلاعات لازم را در مورد آن محصول به دست آورند که در اینجا می‌توان به اهمیت طراحی وب سایت گالری و داشتن یک وب سایت اختصاصی پی برد. البته برخی از هنرمندان و افرادی که گالری دارند از روش های قدیمی و سنتی هم مثل کرایه اتاق یک هتل و یا نمایشگاه‌های کوچک استفاده می‌کنند و در آنجا محصولات خود را به نمایش می گذارند تا مشتری با مراجعه حضوری بتواند کالا یا محصول مورد نظر خود را خریداری کند. حالا اگر هنرمند و یا صاحب گالری یک وب سایت اختصاصی داشته باشد راحت تر می تواند محصولات خود را به فروش برساند و حتی از هزینه‌های اضافی مثل اجاره یک اتاق و غیره نیز بکاهد.

 

مزایای طراحی وب سایت گالری

در واقع با طراحی وب سایت گالری به سهولت می‌توان محصولات را عرضه کرد و آنها را به فروش رساند و با روش مستقیم با مشتریان در ارتباط بود. یکی از مزیت های طراحی سایت گالری و یا داشتن وب سایت اختصاصی این است که می‌توان افراد پورسانت بگیر و ثالث را دور زد و بدون واسطه محصول را به دست مشتری رساند که این موضوع بسیار حائز اهمیت است. در طراحی سایت گالری ، طراحی گرافیکی ساده اما زیبا اهمیت بسیار زیادی دارد و تا حد قابل توجهی می تواند در جذب مخاطب و مشتری نیز تأثیر بگذارد و به شما کمک کند که آمار بازدید از سایت تان را بالا ببرید. به طور کلی در طراحی وب سایت گالری از تکنولوژی های بسیار متنوع و مختلفی می‌توان استفاده کرد اما چیزی که لازم است به آن توجه شود این است که مشتری یا مخاطب با مشاهده وب سایت شما به روحیه هنری شما نیز پی ببرد که این موضوع را باید در طراحی ظاهر وب سایت خود در نظر بگیرید.

اگر می خواهید که وب سایت شما با وب سایت های دیگر متفاوت باشد و این تفاوت به قدری باشد که مخاطب به راحتی متوجه آن شود می توانید از تکنیک طراحی وب سایت Parallax استفاده کنید و در قالب یک صفحه با اسکرول زیاد و افکت زیبا تمامی صفحات سایت را بصورت یکجا بیاورید. در واقع در این روش، دیگر صفحات وب سایت به وسیله لینک به یکدیگر متصل نمی شوند و چندین صفحه وجود ندارد بلکه، یک صفحه وجود دارد و بازدیدکننده به راحتی می‌تواند به صفحات وب سایت شما دسترسی داشته باشد. بنابراین پیشنهاد می کنیم در طراحی وب سایت گالری خود به این موضوع نیز توجه لازم را داشته باشید تا در نهایت یک سایت ایده آل و حرفه ای داشته باشید. بهتر است به منظور بهره مندی از مزایای طراحی وب سایت به یک شرکت معتبر مراجعه کنید. شرکت طراحی وب سایت فناوران ایما دارای افرادی متخصص و حرفه ای در زمینه طراحی انواع مختلف سایت ها می باشد.

 

چه امکاناتی در طراحی وب سایت گالری باید پیاده سازی شود؟

در طراحی وب سایت گالری چیزی که بسیار با اهمیت است؛ این است که در آن قسمتی را به فروش آنلاین کارهای هنری و محصولات خود اختصاص دهید تا از این راه بتوانید بر میزان درآمد خود بیفزاید. به عبارت دیگر در طراحی سایت گالری این امکان برای شما وجود دارد که وبسایت خود را به یک سایت فروشگاهی تبدیل کنید و بازدید کننده یا مشتری به راحتی بتواند محصول مورد نظر خود را در وب سایت شما پیدا کند و آن را خریداری کند.

البته این را هم بگوییم که منظورمان از وب سایت فروشگاهی یک وب سایت فروشگاهی کامل با همه محصولات نیست. بلکه شما می توانید در کنار محصول خود چیزهای دیگری که جزو اسباب و لوازم تولید آن محصول هستند را قرار دهید تا اگر کسی دوست داشته باشد که آنها را تهیه کند به راحتی بتواند از طریق وبسایت شما به آنها دسترسی داشته باشد. برای مثال اگر شما در طراحی وب سایت خود این امکان را به وجود آورده اید که افراد، تابلوهای نقاشی شما را به صورت آنلاین خریداری کنند می توانید در کنار آن لوازم و وسایل مورد نیاز برای نقاشی را هم قرار دهید تا مشتری در صورت تمایل آنها را هم خریداری کند. از دیگر امکاناتی که در طراحی وب سایت گالری می‌توان از آنها استفاده کرد عبارت هستند از:

۱- پشتیبانی از ارسال تصاویر توسط کاربران

۲- صفحات تماس با ما و معرفی

۳- نمایش تصاویر با افکت های زیبا

۴- سیستم نظرسنجی

۵- ارسال پیشنهادات توسط کاربر

 

نکات بسیار مهم در طراحی وب سایت گالری

در طراحی وب سایت گالری باید از یک سری اصول استاندارد پیروی کرد تا وب سایت عملکرد بهتری داشته باشد.  از مهمترین این نکات عبارت هستند از:

۱- سازگار بودن با مرورگرهای مختلف و نمایش بدون هیچ گونه تغییری

۲- انتخاب نام دامنه درست و مناسب؛ چرا که اولین آیتم برای معرفی سایت و محتوای آن به کاربر نام دامنه است.

۳- عدم اجبار برای پر کردن فرم و یا ثبت نام در سایت

۴- ریسپانسیو بودن سایت

۵- با توجه به سایز و حجم تصاویر موجود در سایت

۶- ارائه کردن اطلاعات تماس به طور کامل برای ارتباط بهتر با کاربر و القای حس اعتماد و اطمینان به مشتری.

به منظور طراحی وب سایت گالری می توانید به وب سایت شرکت طراحی سایت فناوران ایما مراجعه کنید. شرکت ما در زمینه طراحی انواع سایت ها دارای تخصص  و مهارت کافی بوده و می تواند سایتی کاربردی و حرفه ای برای مجموعه شما طراحی کند.

 
n

دریافت جدیدترین

واتس اپ فناوران ایما تماس با فناوران ایما>